От стартъп до онлайн модна империя

Как германската Zalando стана лидер на европейския пазар в продажбите на дрехи по интернет

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.
През 2016 г. делът на поръчките през мобилни телефони и таблети вече е надхвърлил 60%, а апликацията на Zalando за Android има 28 млн. сваляния.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал