Кой ще ми направи е-магазин

Изборът на онлайн магазин зависи от спецификите на продукта и таргетираните потребители

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Да се направи онлайн магазин от нулата е нелека задача, дори и търговецът да има добри технологични познания. Просто въпросите, на които трябва да се отговори още в началото, са много и все трудни: кои са ми клиентите, какви цветове да сложа, къде да е логото, коя разплащателна система да използвам, на кой домейн да заложа, да наема ли и дизайнер, и разработчик? Такива казуси може да забавят и дори блокират проекта.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал