Над 200 биопродукта във веригите

Търговците залагат предимно на собствени марки

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Биомляко, чай, ядки, захар, оцет, брашна, кокос, овес, спелта, ориз, паста, сосове, пастети, зърнени закуски, плодови пюрета, кафе, шоколад, сокове. Хитовите напоследък кокосово масло и масло ги, напитки от ориз и соя без мляко, кленови сиропи, овесени ядки, мюсли и сурови десертни блокчета Изброяването на биохраните, които се продават в търговските вериги в България, може да отнеме много време и място. Сведен до числа, изборът гравитира около 200 продукта.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал