Росен Габровски: Потребителите биха търсили хубав и интересен български биопродукт
Собственикът и управител на веригата "Зоя БГ" пред "Регал"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Профил
Росен Габровски е собственик и управител на веригата "Зоя БГ", която има три търговски обекта за биостоки в центъра на София и солиден онлайн магазин. Това, което отличава компанията, е фокусът върху биокозметиката, като, освен че е ексклузивен вносител на някои марки, фирмата произвежда и собствения бранд Zoya goes pretty, чийто асортимент вече е от около 50 продукта. Заедно с това "Зоя БГ" се занимава с внос и дистрибуция на био- и суперхрани и с търговия на едро на собствени пакетирани храни с етикет Zoya.Габровски е в бизнеса от 2008 г., а интересът му към био-то идва по линия на личното влечение към вегетарианството и чистата храна. Портфолиото на "Зоя БГ" вече има над 5000 стоки, а всеки месец то се допълва с около 100 - 200 нови.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.