Росен Габровски: Потребителите биха търсили хубав и интересен български биопродукт

Собственикът и управител на веригата "Зоя БГ" пред "Регал"

"От септември планираме да направим наше собствено производство за козметиката и за някои храни."
"От септември планираме да направим наше собствено производство за козметиката и за някои храни."    ©  Цветелина Белутова
"От септември планираме да направим наше собствено производство за козметиката и за някои храни."
"От септември планираме да направим наше собствено производство за козметиката и за някои храни."    ©  Цветелина Белутова
Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Профил

Росен Габровски е собственик и управител на веригата "Зоя БГ", която има три търговски обекта за биостоки в центъра на София и солиден онлайн магазин. Това, което отличава компанията, е фокусът върху биокозметиката, като, освен че е ексклузивен вносител на някои марки, фирмата произвежда и собствения бранд Zoya goes pretty, чийто асортимент вече е от около 50 продукта. Заедно с това "Зоя БГ" се занимава с внос и дистрибуция на био- и суперхрани и с търговия на едро на собствени пакетирани храни с етикет Zoya.

Габровски е в бизнеса от 2008 г., а интересът му към био-то идва по линия на личното влечение към вегетарианството и чистата храна. Портфолиото на "Зоя БГ" вече има над 5000 стоки, а всеки месец то се допълва с около 100 - 200 нови.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал