Росен Габровски: Потребителите биха търсили хубав и интересен български биопродукт
Собственикът и управител на веригата "Зоя БГ" пред "Регал"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Профил
Росен Габровски е собственик и управител на веригата "Зоя БГ", която има три търговски обекта за биостоки в центъра на София и солиден онлайн магазин. Това, което отличава компанията, е фокусът върху биокозметиката, като, освен че е ексклузивен вносител на някои марки, фирмата произвежда и собствения бранд Zoya goes pretty, чийто асортимент вече е от около 50 продукта. Заедно с това "Зоя БГ" се занимава с внос и дистрибуция на био- и суперхрани и с търговия на едро на собствени пакетирани храни с етикет Zoya.Габровски е в бизнеса от 2008 г., а интересът му към био-то идва по линия на личното влечение към вегетарианството и чистата храна. Портфолиото на "Зоя БГ" вече има над 5000 стоки, а всеки месец то се допълва с около 100 - 200 нови.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.