Яни Драгов: Хората ще се хранят все по-здравословно

Собственикът на "Смарт органик" пред "Регал"

"От тази година стъпихме в Япония и Китай, макар че стратегическите ни пазари остават Европа и Близкият изток."
"От тази година стъпихме в Япония и Китай, макар че стратегическите ни пазари остават Европа и Близкият изток."    ©  Цветелина Белутова
"От тази година стъпихме в Япония и Китай, макар че стратегическите ни пазари остават Европа и Близкият изток."
"От тази година стъпихме в Япония и Китай, макар че стратегическите ни пазари остават Европа и Близкият изток."    ©  Цветелина Белутова
Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Профил

Яни Драгов е собственик на най-голямата по оборот местна компания за производство, дистрибуция и търговия с биохрани - "Смарт органик". През нея той държи мажоритарен дял от 51% дял в "Роо брандс", която произвежда суровите биодесерти Roobar и енергийните топчета от плодове, ядки, суперхрани и растителни пробиотици Roobiotic. Под шапката на "Смарт органик" са и биомагазините от веригата "Зелен", а под управлението на Драгов е също и Dragon Superfoods, която дистрибутира органични продукти от едноименната марка. В портфолиото на компаниите има над 1200 продукта, като 200 от тях са собствени марки.

Яни Драгов влиза в нишата на биохраните през 2009 г., като първоначално внася и предлага продукти от Германия, а към производство се насочва две години по-късно. Предишният му професионален опит е от TBI Asset Management, където е бил портфолио мениджър.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал