Здравословен обрат

Здравословната вълна в храненето стигна и до българския пазар. Това променя правилата и отваря врата за нови ниши в бизнеса с храни

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Темата накратко

- Това, което отличава потребителите на биостоки, е тяхната по-голяма информираност за храните и различното потребителско съзнание.

- Развитието на биосектора е най-силно концентрирано в селското стопанство, където през миналата година България е лидер в ЕС по ръст на биосертифицираните площи и производители - общо 5919.

- Малката и допреди няколко години нова бизнес ниша се разви динамично. От дребни търговци биопионерите станаха собственици на вериги с по няколко обекта и влязоха в производството.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове