С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
14 дек 2017, 14:47, 30197 прочитания

Регал: Ритейлът на бъдещето

Кои са някои от най-значимите нови тенденции в търговията на дребно в световен мащаб и какво е измерението им в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Още по темата

Потребителят Millennial

Новият брой на Регал е на пазара от 27 април

23 апр 2018

H&M и Zara под натиска на онлайн търговията

Дигитализацията на търговията на дребно е засегнала бизнеса и на двете вериги

19 дек 2017

Класацията Регал 500

Най-големите производители на бързооборотни стоки в България

2 ное 2017
Голямата трансформация

Технологиите навлизат все по-осезаемо в търговията на дребно и вече са на всяка крачка: търговците имат информация за всичко, което търсим, харесваме, купуваме. Специалните оферти ни преследват от всички комуникационни устройства, с които боравим. Появяват се магазини, в които клиентите общуват само с машини и хората стават излишни. А вече дори не е и необходимо да се ходи до обекта – достатъчни са телефон или компютър и след няколко часа поръчаното ще ни чака пред вратата.

Ритейлът е процес на голяма трансформация и технологиите са само една малка част от нея. Вече нищо не е както преди. Достъпът на клиентите до информация ги прави по-взискателни както към качеството на продукта, така и към начина, по който той достига до тях. От друга страна достъпът на търговците до информация – big data – им дава нови инструменти в ръцете. Класическите формати на магазините лека полека отстъпват място на нови, иновативни и все по-изобретателни бизнес модели, при които хладилникът сам знае от какво имаш нужда и го поръчва вместо теб или пък можеш да си купиш яке от вендинг машина на летището. Промяната в търговията води след себе си трансформация на всички съпътстващи бизнеси: за разплащания, доставка, консултации.

Кои са някои от най-значимите нови тенденции в ритейла в световен мащаб и какво е измерението им в България е темата на новия брой на Регал.

Поръчайте изданието »
На хартия или PD

Вижте демо PDF с първите страници от изданието.
"Регал" е специализирано издание за бизнеса с бързооборотни стоки. Достъпно е в самостоятелен абонамент или като част от абонаментен план PRO на "Капитал".

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Милениълите са най-малобройното поколение в България Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

27 апр 2018, 863 прочитания

Потребителят Millennial Потребителят Millennial

Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически

27 апр 2018, 421 прочитания

24 часа 7 дни

22 юни 2018, 7229 прочитания

22 юни 2018, 4449 прочитания

22 юни 2018, 3099 прочитания

22 юни 2018, 2941 прочитания

22 юни 2018, 2873 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Регал" Затваряне
Класацията Регал 500

Най-големите производители на бързооборотни стоки в България

Кой иска да купи Банка Пиреос

Сигурните кандидати са БАКБ на Цветелина Бориславова, Инвестбанк на Петя Славова и гръцкият собственик на Пощенска банка

Наемаш или не

С 20% ръст на наемите за една година, сделките са намаляли двойно, а наемателите търсят по-евтини варианти

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кино: "Бандитките на Оушън"

Дамският вариант е фриволен към формулата, но с добри актриси

Нежна е нощта

Лубри показва Ladies Only в Пловдив

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 25

Капитал

Брой 25 // 23.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Краят на дизела и нашествието му в България?

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 22.06.2018 Прочетете