Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial
46 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial

Какви са характеристиките, навиците и желанията на порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения

Зорница Маркова
984 прочитания

© Капитал


Понятието Influencer се появява за пръв през 2001 г., дефинирано от американския автор Робърт Чалдини в негова книга за влиянието и психологията на убеждаване. Малко по-късно думата Influencer се свързва с маркетинга и така се стига до едно напълно ново течение в бизнеса, при което всяка компания постепенно започва да брои колко последователи има и с колко инфлуенсъри работи.

Горе-долу по това време се заражда друго понятие – Millennials, което се отнася за поколението, родено в най-общи линии между 1980 и 1990 г. и по време на преминаването от стария в новия век е в училищна възраст.

Днес поколението на милениълите и значението на инфлуенсърите (все чужди думи, които нямат точен аналог на български) вървят ръка за ръка. Millennials са порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения. Инфлуенсърите пък, които са станали такива благодарение на развитието на социалните медии, задават тона и новите тенденции в стила на живот на младите.

Всичко това е изключително важно за всеки, който прави бизнес, защото милениълите са потребителите, към които всеки се стреми, а Influencers са средството за достигане тях.

В този брой обръщаме внимание на потребителя Millennial и представяме подробно и детайлно какви са неговите характеристики, навици, желания. Представяме изводите и наблюденията на различни чужди, но и български анализатори.

И понеже основният канал, през който потребителите Millennial пазаруват или най-малкото се информират, е онлайн, разглеждаме най-новите тенденции в електронната търговия в България и по света.

Приятно четене!


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK