Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

Shutterstock    ©  Shutterstock

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

В световен мащаб поколението Y, известно още като Millennials, е в разцвета на силите си. Това не само го превръща в основен целеви сегмент на бизнеса, но от него започват да се формират и новите лидери. Обяснимо, изследователският интерес към така наречените "милениъли" и от академичните и от бизнес средите е голям.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал