Потребителската кошница на Millennials в България

Поколението Y очаква марката да го кара да се чувства ценено, модерно и да усъвършенства знанията си

За автора

Тони Петрова е Marketing Operations в THEOREMUS. THEOREMUS е платформа за задълбочено проучване и анализ на потребителски аудитории в България (градско население 16 - 65 години), покривайки огромен спектър от категории като лайфстайл, финанси, социални мрежи, медийна консумация, онлайн активности, устройства и други аспекти от живота. THEOREMUS запълва голямата липса от надежден източник на данни в такъв обем, работещ и с математически модели за откриване на зависимости между тях.

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал