Да продаваш на Millennials

На българския пазар на бързооборотни стоки има все повече компании, за които поколението 25-35 е сред основните таргет групи Какви са основните предизвикателства пред тях

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

Производството на масови и универсални продукти, които трябва да се харесат на всички, може и да е печеливша бизнес идея, но никога не опитвайте да я продадете на сегашните 25-35-годишни, известни като поколението Millennials. Те са потребителите, които имат изключително силно усещане за уникалност и индивидуалност, имунизирани са към традиционната реклама, обичат здравословното и натуралния вкус и никога няма да спестят критиката си, ако се почувстват излъгани за качество на продукта. Освен това, че ще я кажат достатъчно шумно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал