e-Commerce: до ръба на Космоса

Електронната търговия се превръща в свръхконкурентен пазар на високи технологии и скорости, глобални гиганти и милиарди продукти

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

Две секунди и половина и си мъртъв. Това е времето, за което, ако страницата на електронния ти магазин не се зареди, губиш клиент. Ако останеш само на собствения си пазар, си обречен да си останеш малък и рано или късно някой голям глобален играч ще започне да отнема от бизнеса ти. Ако клиентът ти пък не може да си плати за покупката само с разчитане на отпечатъците на пръстите или с разпознаване на ириса, също имаш сериозен проблем.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал