Технологиите в действие

Или как британският онлайн супермаркет Ocado работи за напълно автоматизиране на изпълнението на поръчките в складовете си

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

Бизнесът на Ocado работи на пресечната точка на пет технологии - Big Data, интернет на нещата, облачни услуги, роботика и изкуствен интелект. Компанията ги използва за цялостния процес на електронна търговия, за логистичната платформа и изпълнение на поръчките, като почти всички от тях се разработват от нейни специалисти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал