Какво правите online?

Сред гостите на конференцията за e-commerce

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

Попитахме гостите на третата поред годишна конференция "Успешни стратегии за електронна търговия" какво правят онлайн, какви иновативни продукти въвеждат или познават, колко важна е онлайн търговията за бранша, от който идват. Също така ни беше интересно да разберем от какво значение са потребителите Millennials за техния бизнес. Шест различни бранша, една тенденция: бъдещето е онлайн, а Millennials - особено важна потребителска група.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал