Бъдещето е зад граница

До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

Трансграничната електронна търговия става все по-гореща тема, а нейното значение в Европа се засилва и заради стратегията на ЕС за единен цифров пазар. Тази стратегия трябва да подпомогне премахването на бариерите пред компаниите да продават стоките си онлайн в други държави и да облекчи потребителите да стигат по-лесно до тях. Тази област на онлайн продажбите е в центъра на проучване на професора по електронна търговия от Университета за приложни науки в Амстердам Йеси Велтефрейден, който е и директор "Изследвания" в Ecommerce Foundation. Велтефрейден беше гост-лектор на провелата се през март в София конференция "Успешни стратегии за електронна търговия" и представи актуални анализи и прогнози за развитието на международните електронни продажби. Проучването за трансграничната търговия е проведено в 31 европейски страни и е един големите проекти, с които Велтефрейден се занимава като университетски преподавател.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал