Продажбите на сухи бебешки храни отбелязват 6.7% ръст в стойност през 2017

С най-голям дял са зърнените закуски

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук.

През 2017 г. продажбите на сухи бебешки храни отбелязват 6.7% ръст в стойност спрямо предходната година, а на течни – 5.7%, показват данните на "Nielsen България". В категорията "сухи" влизат зърнени закуски, бисквити, сухи ястия, сухари, а в "течни" - десерти, плодови и зеленчукови пюрета, супи, задушени ястия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал