Български марки на чужди регали

Как местните компании могат да развиват собствени продукти за износ и защо това си заслужава

Shutterstock    ©  Shutterstock

Текстът е част от специалното издание "Регал 100". Изданието е подарък за всички абонати Капитал PRO. Всички останали читатели могат да го намерят онлайн тук.

През 2017 г. износът на България нараства с 10.7% в сравнение с 2016 г. и достига 52 млрд. лв. Общо 66% от този обем отива към страните от ЕС. В същото време едва около 16% от него се падат на храни и напитки. Техният оборот за 2017 г. намалява с около 3%. За първите 4 месеца на 2018 г. обаче той расте с 19%, движен от продажбите към страни от ЕС, докато общият износ се повишава едва с 3.5%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал