Български марки на чужди регали
Как местните компании могат да развиват собствени продукти за износ и защо това си заслужава


Елена Тошева

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Текстът е част от специалното издание "Регал 100". Изданието е подарък за всички абонати Капитал PRO. Всички останали читатели могат да го намерят онлайн тук.
През 2017 г. износът на България нараства с 10.7% в сравнение с 2016 г. и достига 52 млрд. лв. Общо 66% от този обем отива към страните от ЕС. В същото време едва около 16% от него се падат на храни и напитки. Техният оборот за 2017 г. намалява с около 3%. За първите 4 месеца на 2018 г. обаче той расте с 19%, движен от продажбите към страни от ЕС, докато общият износ се повишава едва с 3.5%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.