Модерната ритейл война
Глобалната борба с пластмасовите отпадъци кара все повече производители и търговци да преосмислят бизнес стратегиите си, за да отговорят на нарастващите притеснения за околната среда
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Над 120 милиарда. Толкова е броят на пластмасовите бутилки с напитки от различните марки на Coca-Cola, продавани само за година. В началото на 2018 г. компанията, която е най-големият производител на безалкохолни напитки в света, обяви, че си поставя за цел към 2030 г. да рециклира еквивалентно количество на 100% от опаковките на продуктите си. Или с други думи - за всяка продадена по света бутилка (или кутийка) да взима обратно от потребителите по една празна и да я рециклира.
"Това е все едно всеки човек по света да връща месечно за рециклиране две бутилки", обяснява президентът и главен изпълнителен директор на Coca-Cola Джеймс Куинси в интервю за CNN Money. "Работихме много, за да направим всичките си пластмасови бутилки рециклируеми, инвестираме в технологии, които да ни позволят повторната им употреба, но това, което трябва да направим, е да ги съберем от пазарите", казва той.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.