Въпрос на 2/3 технология и 1/3 човечност

Или как работата на хората и машините в хармония може да помогне на марките да развият своя потенциал

"Вече не е достатъчно само да създадете нещо и да се надявате, че то ще допадне на потребителите. Бизнесът всъщност трябва да създаде клиентите, с които заедно да построи бранда, който от своя страна да поддържа бизнеса", казва главният творчески директор на Isobar Globul Саймън Гил
"Вече не е достатъчно само да създадете нещо и да се надявате, че то ще допадне на потребителите. Бизнесът всъщност трябва да създаде клиентите, с които заедно да построи бранда, който от своя страна да поддържа бизнеса", казва главният творчески директор на Isobar Globul Саймън Гил
"Вече не е достатъчно само да създадете нещо и да се надявате, че то ще допадне на потребителите. Бизнесът всъщност трябва да създаде клиентите, с които заедно да построи бранда, който от своя страна да поддържа бизнеса", казва главният творчески директор на Isobar Globul Саймън Гил    ©  Цветелина Белутова
"Вече не е достатъчно само да създадете нещо и да се надявате, че то ще допадне на потребителите. Бизнесът всъщност трябва да създаде клиентите, с които заедно да построи бранда, който от своя страна да поддържа бизнеса", казва главният творчески директор на Isobar Globul Саймън Гил    ©  Цветелина Белутова

Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.

"Добро утро, Лин! Надявам се, че си спала добре. Първата причина да се усмихнеш днес е слънчевото време. За съжаление по пътя за работа има малко задръствания, така че се отпусни и планирай повече време." Гласът, който живее в огледалото на банята и ви подготвя за деня с информация за всичко, което ви вълнува, е на дигиталния асистент Brush Button на Phillips. Докато ви разказва новините, дневния ви план или просто пуска любимата музика, той изпълнява друга много по-важна задача - следи за времето, в което миете зъбите си, и ви ангажира то да е достатъчно. Phillips, която е сред лидерите в производството на електрически четки за зъби, създава Brush Button, за да реши един много важен проблем – това, че хората масово не отделят на устната си хигиена необходимите от 2 до 4 минути сутрин и вечер. Проектът е разработен от дигиталната агенция Isobar (част от Dentsu Aegis Network) и отлично илюстрира един от трендовете в съвременния ритейл – важната роля на технологиите за по-доброто свързване на хората с продуктите и марките.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал