Въпрос на 2/3 технология и 1/3 човечност
Или как работата на хората и машините в хармония може да помогне на марките да развият своя потенциал


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.
"Добро утро, Лин! Надявам се, че си спала добре. Първата причина да се усмихнеш днес е слънчевото време. За съжаление по пътя за работа има малко задръствания, така че се отпусни и планирай повече време." Гласът, който живее в огледалото на банята и ви подготвя за деня с информация за всичко, което ви вълнува, е на дигиталния асистент Brush Button на Phillips. Докато ви разказва новините, дневния ви план или просто пуска любимата музика, той изпълнява друга много по-важна задача - следи за времето, в което миете зъбите си, и ви ангажира то да е достатъчно. Phillips, която е сред лидерите в производството на електрически четки за зъби, създава Brush Button, за да реши един много важен проблем – това, че хората масово не отделят на устната си хигиена необходимите от 2 до 4 минути сутрин и вечер. Проектът е разработен от дигиталната агенция Isobar (част от Dentsu Aegis Network) и отлично илюстрира един от трендовете в съвременния ритейл – важната роля на технологиите за по-доброто свързване на хората с продуктите и марките.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход