Връзката с клиента е ключова за успеха в е-търговията

Три е-магазина разказват за стратегиите си на българския пазар

Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.

За да са успешни онлайн магазините, те трябва да имат здрава и жива връзка с клиентите. Не е задължително тя да минава и през физически магазин, но трябва да се поддържа с офлайн активности. Други фактори за добрата реализация на е-търговеца са правилно подбраният асортимент и добрите софтуерни решения. Тези "Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар" очертаха участниците в едноименната дискусия на Е-commerce конференцията, организирана от "Икономедиа" в началото на април.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал