Най-важният ден в годината на търговеца

Кои са добрите практики и поуките от кампаниите Черен петък на българския пазар

Макар в несравними за развитите пазари мащаби, където продажбите на този ден могат да достигнат десетки милиарди долари, Черният петък започва да става все по-успешна и печеливша кампания и в България
Макар в несравними за развитите пазари мащаби, където продажбите на този ден могат да достигнат десетки милиарди долари, Черният петък започва да става все по-успешна и печеливша кампания и в България
Макар в несравними за развитите пазари мащаби, където продажбите на този ден могат да достигнат десетки милиарди долари, Черният петък започва да става все по-успешна и печеливша кампания и в България    ©  Shutterstock
Макар в несравними за развитите пазари мащаби, където продажбите на този ден могат да достигнат десетки милиарди долари, Черният петък започва да става все по-успешна и печеливша кампания и в България    ©  Shutterstock

Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.

Това е онзи ноемврийски петък, за който повечето он- и офлайн търговци на дрехи, обувки, електроуреди, техника, книги, играчки, козметика, стоки за дома и други се готвят месеци наред. Черният петък безспорно e най-голямото и важно ритейл събитие в света, а американската традиция за неговото провеждане вече завладя и българския пазар. Това е денят, в който търговците предлагат големи намаления и ексклузивни оферти, а потребителите трескаво превземат магазините и окупират интернет пространството, за да направят своите покупки на по-изгодни цени.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал