Маркетплейс платформите: Заедно можем повече
Онлайн "тържищата" помагат на бизнесите да увеличат продажбите си и заемат все по-важно място в електронната търговия
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.
С една счупена лазерна показалка. Така започва историята на онлайн маркетплейсите, които през последните две десетилетия постепенно се превърнаха във все по-значима част от електронната търговия. Според проучване от 2015 г. на Ecommerce Foundation и Nyenrode Business University към 2020 г. през тези платформи, на които се събират офертите на множество различни доставчици на стоки и услуги, ще минават 39% от глобалния пазар на е-търговия на дребно. Доклад на Digital Commerce 360 от 2017 г. пък изчислява, че още към 2016 г. стойността на продуктите, продадени през 18-те най-големи маркетплейс платформи в света, достига 1.09 трлн. долара, което представлява 44% от общия обем на електронната търговия в световен мащаб. Как обаче се стига дотам и какво прави този тип платформи толкова привлекателни?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход