Матеуш Гордон: Очаквам шокиращи новини за традиционните магазини през следващите години

Директор дигитална трансформация в PwC за ЦИЕ пред "Капитал"

"Само през миналата година Amazon е пуснал над 70 собствени марки. Целта на компанията е да измести външните доставчици от ключови категории", отбелязва Матеуш Гордон
"Само през миналата година Amazon е пуснал над 70 собствени марки. Целта на компанията е да измести външните доставчици от ключови категории", отбелязва Матеуш Гордон
"Само през миналата година Amazon е пуснал над 70 собствени марки. Целта на компанията е да измести външните доставчици от ключови категории", отбелязва Матеуш Гордон    ©  Цветелина Белутова
"Само през миналата година Amazon е пуснал над 70 собствени марки. Целта на компанията е да измести външните доставчици от ключови категории", отбелязва Матеуш Гордон    ©  Цветелина Белутова

Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.

Визитка

Матеуш Гордон е директор дигитална трансформация в PwC за Централна и Източна Европа. Той има над 12-годишен дигитален опит в мулти и omnichannel контекст в продажбите и маркетинга. Гордон има значителен опит в CRM, DMP, ERP, маркетинг автоматизация, рекламни сървъри, мониторинг на кампании, дигитални разплащания, BIG DATA и уеб анализи.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал