Бъдете нащрек, когато геоблокирате

Какво трябва да знаете, когато разработвате стратегия за онлайн продажби

Shutterstock    ©  Shutterstock

Статията е част от специалното издание Регал E-Commerce, което разглежда последните тенденции в електронната търговия и прогнозите за растеж през следващите години. Повече за изданието вижте ТУК, купете го от ТУК.

Блокирането на географски принцип (т.нар. геоблокиране) вече не е търговски прийом без последствия. От декември 2018 г. нови правила ограничават използването на геоблокирането от онлайн бизнеси, които работят на територията на Европейския съюз, включително България. Регламентът за преодоляване на необоснованото блокиране на географски принцип, който въплъщава тези правила, въвежда следните ключови изисквания:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал