Един голям играч с приходи над 100 млн. лева при олиото
Почти 65% от произведените количества са реализирани на външни пазари


Ася Мандаджиева

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Анализът за сектора е част от специалното издание "Регал 500+", което съдържа класация за най-големите производители на бързооборотни стоки в България през 2014 г. Подредени са 25-те най-големи производителя в 25 категории бързооборотни стоки, класирани по приходи от продажба на продукция за 2014 г.
"Регал 500+" може да бъде поръчано на regal.bg/500
Продажбите на олио в България се оценяват на около 468 млн. лева за 2014 г. (13% ръст спрямо предходната година). Тази сума обхваща продажбите на класическото слънчогледово масло (рафинирано и сурово) без продуктите, съпътстващи производството на олио, като кюспета и други твърди остатъци, брашно от маслодайни семена или плодове и др. Почти 65% от приходите в категорията са от износ. Компаниите с продажби от основна дейност за над 10 млн. лева в сектора са 11, а приходите на производителите в топ 25 са 458 млн. лв. От дружествата 18 формират целия износ в категорията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход