Един голям играч с приходи над 100 млн. лева при олиото
Почти 65% от произведените количества са реализирани на външни пазари


Ася Мандаджиева

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Анализът за сектора е част от специалното издание "Регал 500+", което съдържа класация за най-големите производители на бързооборотни стоки в България през 2014 г. Подредени са 25-те най-големи производителя в 25 категории бързооборотни стоки, класирани по приходи от продажба на продукция за 2014 г.
"Регал 500+" може да бъде поръчано на regal.bg/500
Продажбите на олио в България се оценяват на около 468 млн. лева за 2014 г. (13% ръст спрямо предходната година). Тази сума обхваща продажбите на класическото слънчогледово масло (рафинирано и сурово) без продуктите, съпътстващи производството на олио, като кюспета и други твърди остатъци, брашно от маслодайни семена или плодове и др. Почти 65% от приходите в категорията са от износ. Компаниите с продажби от основна дейност за над 10 млн. лева в сектора са 11, а приходите на производителите в топ 25 са 458 млн. лв. От дружествата 18 формират целия износ в категорията.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.