Три мултинационални компании начело на класацията
В топ 25 попадат дружества от осемнадесет категории бързооборотни стоки
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Двадесет и петте най-големи компании в проучването "Регал 500+" имат продажби на продукция през 2014 г. общо за 2.6 млрд. лева. Това е около една трета от всички продажби в анализираните сектори.
Лидер в класацията е "Монделийз България продакшън" ЕООД с продажби на шоколадови изделия и кафе за 262.3 млн. лева (по естимирани данни). Ръстът от 21% спрямо 2013 г. идва от увеличеното производство на кафе на фабриката в Костинброд, която работи на ишлеме за външни пазари. Благодарение на него "Монделийз" измества от първа позиция миналогодишния лидер "Кока Кола хеленик ботълинг къмпани България". Производителят на безалкохолни напитки и вода остава втори и заради спада в продажбите си от 4% до 241.5 млн. лева за 2014 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.