Топ 10 компаниите държат над 80% от бонбонените продажби
Седем от десетте най-големи играчи отчитат годишен оборот под 2 млн. лв.


Жана Чанкова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Бонбоните формират около 7.6% в стойност от продажбите на категорията захарни и шоколадови изделия и бонбони, произведени в страната. Тук се включват дражетата, бонбоните от твърд или мек карамел, гумените бонбони и желираните захарни изделия (без дъвки), включително от плодова маса, и другите пресовани захарни изделия. През миналата година бонбоненият бранш отчита стойност от малко над 49.1 млн. лв., реализирани от продажби на близо 12.7 хил. тона изделия. Над три четвърти от приходите на производителите в подсегмента идват от български клиенти. Над 80% от стойността и около 75% от обема на бизнеса минават през десeтте най-продаващи фабрики.
Горнооряховският производител
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.