Новият брой: Пътят към Европа
Close

2016 - година нагоре

Производството на сладолед, птичи меса и концентриран алкохол расте с двуцифрени проценти. Преработените плодове и натуралните сокове пък обратното – падат с най-бързи темпове. Категориите с най-големи приходи от продажби са млякото и млечните продукти, захарните и шоколадовите изделия, хлябът. Продуктите, които българската хранителна индустрия изнася най-много, са слънчогледово олио, птичи меса и захарни изделия.

Така изглежда картината, която рисува бързооборотният сектор в България през миналата година. И тази година в класацията "Регал 500" правим дисекция на този сектор, като представяме кои са най-големите компании в различните категории и подкатегории, проследяваме техния бизнес през изминалата 2016 г. и какви промени са настанали спрямо година по-рано.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал