Раздвижване на пазара на готови храни

Най-големите компании в сектора увеличават продажбите си както на местния пазар, така и в чужбина

Статията е част от специалното издание на "Капитал" "Регал 500". Всички текстове по темата може да откриете тук.

Само 17% от българите готвят всеки ден, а близо 39 на сто никога не го правят. Тези данни бяха оповестени от компанията за маркетингови изследвания GfK през миналата година и от тях лесно може да се заключи, че на българския пазар има потенциал в една специфична ниша - пазарът на готови храни. По рафтовете в магазините лесно може да се забележи, че през последните години асортиментът все повече се разнообразява - готови салати, макаронени изделия, замразени пици, консервни продукти с ястия, бебешки и детски храни и др. Все по-голямо е и присъствието на вносна продукция.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал