Черешката в алкохол – ключов продукт в преработвателната индустрия
Четири пети от продажбите в сектора са зад граница, бизнесът със замразени плодове се разраства


Ана Стоянова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Статията е част от специалното издание на "Капитал" "Регал 500". Всички текстове по темата може да откриете тук.
Ако се избира символ за преработката на плодове в България, най-сериозният кандидат ще е черешката в алкохол, която заминава като суровина за европейската сладкарска индустрия. Тя е основата на бизнеса на три от четирите най-големи компании в сектора - "Агри България" (1), "Куминяно фрут" (2) и "Авиус 2003" (4). Те заедно генерират половината от общите продажби на компаниите в топ 25. Две от тези дружества и още три в класацията са с италианска собственост.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.