За 65 години Пловдив се утвърди като столица на каростроенето

Производителят "Балканкар Рекорд" работи за подобряването на екологичните характеристики на машините си

370 хил. мотокара е произвело пловдивското дружество от създаването си до днес.

Ако днес направим карта на българското каростроене, на нея ще има една столица - Пловдив, и почти никаква провинция.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tanas avatar :-P
    Танас
    • + 3

    Наследсвото от преди 1989 година но мен
    Димекс Лифт също в Пловдив повече ме кефи.

    http://dimexlift.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8/

    Нередност?
  • 2
    stef00 avatar :-|
    stef00
    • - 1
    • + 2

    Дрън-дрън. Съсипаха тази индустрия като умишлено загърбиха пазари и ограбиха западмите им представителства. Помните ли "Вамо", "6-ти Септември", "Дунав" - Лом, "Средец" - София, "Балканкар" -Плевен и много, много други предприятия покрай тях. Да наистина беше голяма индустрия, ама постепено вехне и сегашните "каростроители" просто лежат на стари лаври, защото нейде в Русия, Чехия, Словакия, Казахстан, Украйна, дори Иран ... се търкалят онези 1000000 кари(или малка чадт от тях), които бяха произведени до далечната 1988. Та така....

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    gorokuz avatar :-|
    Георги Кузманов
    • - 1
    • + 2

    Ако беше запазен Балканкар, сега нямаше да се залага само на търговия.
    Погубиха едно производство и добре подготвени кадри, което в сегашно време би било добра основа и за производство на електромобили.

    Нередност?
  • 4
    avtomatix avatar :-|
    avtomatix
    • - 3
    • + 5

    българинът си е хейтър и такъв ще си остане без значение колко добра е новината. От мен браво на фирмата, напред и нагоре.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 5
    gorokuz avatar :-|
    Георги Кузманов

    Все пак поздравления за това, че се е запазило макар и в малки размери производството на кари и заедно с Димекс го подържат на някъкво ниво.
    В София отдавна вече не се говори за такова производство, с изключение на някои компоненти.

    Нередност?
Нов коментар