Шоуто трябва да продължи

Уменията и талантите на сценичните артисти са твърде важни, за да ги изгубим завинаги

Тамара Рохо, артистичен директор на Английския национален балет
Тамара Рохо, артистичен директор на Английския национален балет
Тамара Рохо, артистичен директор на Английския национален балет
Тамара Рохо, артистичен директор на Английския национален балет

Макар фразата да е позната, "шоуто трябва да продължи" обикновено се отнася за малки бедствия - болното гърло на водещия солист, балерина, изкълчваща глезена си точно преди вдигането на завесите, или внезапна техническа засечка по средата на продукцията. Но COVID-19 е най-голямата катастрофа, пред която сценичните изкуства са се изправяли от десетилетия, и представлява реална заплаха за тяхното бъдеще. Така въпросът сега е трябва и може ли шоуто да продължи. Моят категоричен отговор е: да, да, абсолютно да!

Ние от сектора на културата и изкуството от известно време доказваме финансовия смисъл от съществуването си - как всеки паунд публични средства, вложен в изкуство, се превръща в пет паунда, върнати в икономиката; как ние подкрепяме и поддържаме други индустрии като хотели, ресторанти и туризъм. Във Великобритания секторът осигурява над 350 000 работни места. Но има по-дълбоки духовни, културни и емоционални причини, които често биват забравени, тъй като са по-трудно измерими.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал