Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Повечето видове представители на социални науки - без значение дали са икономисти, социолози или психолози - са съгласни, че бедите в детството означават трудности в зрелия живот. Въпреки че децата за щастие са с много по-ниски шансове за смърт от COVID-19, последствията от увеличената бедност, загубата на работни места в семействата и разрушения ритъм на учене няма да бъдат толкова лесни за избягване.
Ученето лице в лице превъзхожда ученето във виртуална среда, което обяснява и защо продължава да съществува - далеч по-голяма причина, отколкото носталгията. Това твърдение е още по-вярно за бедните деца, които нямат добра интернет връзка или лични лаптопи, семействата им не мога да плащат за допълнителни уроци, а училищата им дават безплатна храна и стабилност. Анализатори в консултантската агенция McKinsey изчисляват, че ако училищата отворят отново през януари 2021 г. (а това не изглежда особено вероятно), средният ученик ще е загубил седем месеца учене. Черните ученици дори повече - десет месеца. Бедните ученици ще са загубили повече от цяла година.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход