Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Повечето видове представители на социални науки - без значение дали са икономисти, социолози или психолози - са съгласни, че бедите в детството означават трудности в зрелия живот. Въпреки че децата за щастие са с много по-ниски шансове за смърт от COVID-19, последствията от увеличената бедност, загубата на работни места в семействата и разрушения ритъм на учене няма да бъдат толкова лесни за избягване.
Ученето лице в лице превъзхожда ученето във виртуална среда, което обяснява и защо продължава да съществува - далеч по-голяма причина, отколкото носталгията. Това твърдение е още по-вярно за бедните деца, които нямат добра интернет връзка или лични лаптопи, семействата им не мога да плащат за допълнителни уроци, а училищата им дават безплатна храна и стабилност. Анализатори в консултантската агенция McKinsey изчисляват, че ако училищата отворят отново през януари 2021 г. (а това не изглежда особено вероятно), средният ученик ще е загубил седем месеца учене. Черните ученици дори повече - десет месеца. Бедните ученици ще са загубили повече от цяла година.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.