Кеш, моля
Притиснати от недостиг на средства, градовете ще трябва да са гъвкави в управлението на системите за обществен транспорт
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
"Когато се возя с метрото, постоянно ми се ще да напиша в Twitter "Метрото е супер, качете се и вие". Но ако всички взимат метрото, не би трябвало да сме там", казва Никол Гелинас, нюйоркска писателка, която работи върху книга за историята на обществения транспорт в града.
Добре дошли в парадокса на обществения транспорт по време на пандемия. Автобусите и метрото никога не са били по-чисти; маскираните и социално дистанцирани пътници никога не са били по-тихи и предпазливи; но и никога не е имало такъв страх сред хората да използват обществения транспорт. Броят на пътниците е спаднал с над 80% в Ню Йорк, Чикаго, Сан Франциско и Вашингтон. За да бъдат пътуванията по-безопасни, градовете измислиха нови начини за щателно почистване, различни маршрути и променен начин за качване в автобусите. Някои от тези иновации ще оцелеят и ще еволюират през 2021 г. и ще променят начина, по който общественият транспорт поддържа и формира американските градове - стига агенциите по транспорта да намерят начин да излязат от финансовата бездна, в която ги вкара пандемията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.