Кеш, моля
Притиснати от недостиг на средства, градовете ще трябва да са гъвкави в управлението на системите за обществен транспорт
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
"Когато се возя с метрото, постоянно ми се ще да напиша в Twitter "Метрото е супер, качете се и вие". Но ако всички взимат метрото, не би трябвало да сме там", казва Никол Гелинас, нюйоркска писателка, която работи върху книга за историята на обществения транспорт в града.
Добре дошли в парадокса на обществения транспорт по време на пандемия. Автобусите и метрото никога не са били по-чисти; маскираните и социално дистанцирани пътници никога не са били по-тихи и предпазливи; но и никога не е имало такъв страх сред хората да използват обществения транспорт. Броят на пътниците е спаднал с над 80% в Ню Йорк, Чикаго, Сан Франциско и Вашингтон. За да бъдат пътуванията по-безопасни, градовете измислиха нови начини за щателно почистване, различни маршрути и променен начин за качване в автобусите. Някои от тези иновации ще оцелеят и ще еволюират през 2021 г. и ще променят начина, по който общественият транспорт поддържа и формира американските градове - стига агенциите по транспорта да намерят начин да излязат от финансовата бездна, в която ги вкара пандемията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.