Мобилни облаци, умни аксесоари и виртуални работни места

"Джобните" тенденции, които ще диктуват рaзвитието на бизнеса през 2016 г.

Иван има магазин за дрехи в центъра на София, отскоро продава и онлайн. Мария е мениджър в PR агенция, координира комуникационния процес на няколко големи компании и затова трябва да е в постоянен контакт и с екипа си. Петър кара такси от летището и клиентите му често са чужденци, които не носят кеш. Общото между тримата ни герои е, че не могат да са навсякъде по всяко време, за да преглеждат складови наличности, да говорят с колеги или да търсят банкомати, докато шофират. Другото общо е, че мобилната революция от последните няколко години им предоставя възможността да решат всичките си професионални проблеми.

Около 25% от малките и средните компании, които са осъзнали и осъществили интегрирането на мобилните технологии в ежедневния си работен процес, удвояват приходите си и успяват да увеличат броя на служителите си осем пъти. Същите тези компании споделят, че половината трафик към сайтовете им идва от мобилни устройства. Ефектът от усвояването на мобилната технология е особено голям за фирмите на развиващите се пазари, където 75% споделят, че технологията им е помогнала да увеличат оборота и ефективността си. Това са данни от  допитване на Boston Consulting Group, в което участват 3500 фирми от шест държави.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал