На лов за уеб публика

На пазара вирее заблуда, че онлайн рекламата е безплатна

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Глашатаите в древен Рим са били първите PR специалисти. Ръчно изрисуваните плакати за гладиаторските игри пък са били сред първите рекламни материали в света. Комуникационните канали съществуват от хиляди години, за да свързват даден продукт или услуга независимо от неговите характеристики с подходящите му аудитории. Въпреки технологичния си възход днешната цел на комуникационния бранш остава същата: да достигне до клиента.

Модерната история на сектора поставя няколко основни канала в същината си - печата, радиото, телевизията и връзките с обществеността. Навлизането на интернет в живота на хората обаче стана предвестник на появата на нови канали, с които брандове и компании достигнат до своите досегашни, а и до нови публики. И въпреки че за голяма част от рекламодателите онлайн комуникациите са съпътстващи останалите канали, като им позволяват да допълнят своя медиен микс, за много по-малки компании те са основен канал за връзка с потребителите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал