На лов за уеб публика
На пазара вирее заблуда, че онлайн рекламата е безплатна


Боян Петров

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Глашатаите в древен Рим са били първите PR специалисти. Ръчно изрисуваните плакати за гладиаторските игри пък са били сред първите рекламни материали в света. Комуникационните канали съществуват от хиляди години, за да свързват даден продукт или услуга независимо от неговите характеристики с подходящите му аудитории. Въпреки технологичния си възход днешната цел на комуникационния бранш остава същата: да достигне до клиента.
Модерната история на сектора поставя няколко основни канала в същината си - печата, радиото, телевизията и връзките с обществеността. Навлизането на интернет в живота на хората обаче стана предвестник на появата на нови канали, с които брандове и компании достигнат до своите досегашни, а и до нови публики. И въпреки че за голяма част от рекламодателите онлайн комуникациите са съпътстващи останалите канали, като им позволяват да допълнят своя медиен микс, за много по-малки компании те са основен канал за връзка с потребителите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.