Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Една реалност не стига

Добавената реалност настъпва в бизнеса

Добавената реалност ще промени търговията по много начини, но най-важният й аспект е именно това, че ще отнеме чувството за несигурност при пазаруване онлайн
Добавената реалност ще промени търговията по много начини, но най-важният й аспект е именно това, че ще отнеме чувството за несигурност при пазаруване онлайн
Добавената реалност ще промени търговията по много начини, но най-важният й аспект е именно това, че ще отнеме чувството за несигурност при пазаруване онлайн    ©  Shutterstock
Добавената реалност ще промени търговията по много начини, но най-важният й аспект е именно това, че ще отнеме чувството за несигурност при пазаруване онлайн    ©  Shutterstock
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Teхнологии за бизнеса. Всички текстове по темата може да откриете тук.

Добавената реалност вече променя начина, по който виждаме света. Съвсем буквално. Този път не става въпрос за заучена фраза, а за реалността, която ни заобикаля, щом погледнем през мобилното си устройство. Редовно е представяна като технология от бъдещето, но истината е, че тя е с нас вече от няколко години. Общественият интерес обаче бе по-скоро насочен към виртуалната реалност, която можем да определим като неин близък братовчед. Технологията имаше нужда от нещо, което да подтикне интереса към нея, и го откри в лицето на феномена Pokemon GO, който накара дребните чудовища, станали известни от японското аниме през 90-те години, да заживеят по улиците на града.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал