Телевизията: Свършва ли дългата промоция

Консолидацията в разпространението на канали няма как да не доведе до покачване на цените на дребно

Има нещо романтично в Дивия запад - във всеки случай много повече, отколкото в асфалтовите булеварди, заменили прерията. И, разбира се, всички симпатизират повече на Джак Спароу с пиратските му хитрини, отколкото на преследващия го комодор с перфектно изгладеното жабо. Ще заменят ли обаче небостъргачите прашните градчета и ще обесят ли Спароу? Знаете, че да.

Ще приключи и романтичният период в бизнеса с телевизионно разпространение. Въпросът е само колко серии остават до края. Не че десетките малки, квартални, селски и регионални дистрибутори на тв канали са напълно изрядни спрямо всички правила и закони. И не че големите телекоми, които правят всичко възможно да вземат пазара им, са задължително лоши. Просто всеки преследва интереса си. А събитията напоследък говорят, че ерата на суперконкурентната тв доставка върви към своя край. А с нея неизбежно ще свърши и дългата ценова промоция, на която крайните клиенти се радват в България от зората на прехода.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал