Телевизията: Свършва ли дългата промоция
Консолидацията в разпространението на канали няма как да не доведе до покачване на цените на дребно
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Има нещо романтично в Дивия запад - във всеки случай много повече, отколкото в асфалтовите булеварди, заменили прерията. И, разбира се, всички симпатизират повече на Джак Спароу с пиратските му хитрини, отколкото на преследващия го комодор с перфектно изгладеното жабо. Ще заменят ли обаче небостъргачите прашните градчета и ще обесят ли Спароу? Знаете, че да.
Ще приключи и романтичният период в бизнеса с телевизионно разпространение. Въпросът е само колко серии остават до края. Не че десетките малки, квартални, селски и регионални дистрибутори на тв канали са напълно изрядни спрямо всички правила и закони. И не че големите телекоми, които правят всичко възможно да вземат пазара им, са задължително лоши. Просто всеки преследва интереса си. А събитията напоследък говорят, че ерата на суперконкурентната тв доставка върви към своя край. А с нея неизбежно ще свърши и дългата ценова промоция, на която крайните клиенти се радват в България от зората на прехода.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.