FT: Социалните медии и Big Data влизат в играта

Дистрибуторска верига - Техники като подобрена предвиждаща поддръжка могат да доведат до големи спестявания за производителите, пише Мая Палмър

Управление на наличностите може да бъде направено за минути - скорост, която не беше възможна преди.

Могат ли социалните медии да намалят цената, която търговец плаща за хляб? Може ли Big Data да помогне на производител да намали отпадъците си за стотици хиляди долари? Тези много хвалени технологични думи може да не изглеждат като очевидните отговори на проблемите по управлението на веригата на доставки, но вече дават резултат в множество компании.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове