Успяват. Някои го правят. Въпреки конкуренцията, въпреки проблемите, въпреки новите и нови регулации. Спъвани, натоварвани, гонени, винаги виновни - превозвачите оцеляват, а някои дори растат. Примери има във всички видове транспорт. Вече никой в този бизнес не вярва, че ще дойде ден, в който държавата ще го признае за перспективен, камо ли за приоритетен.
Никой не вярва, че ще получи подкрепа, на каквато разчитат например турската флотилия камиони, арабската авиоармада, иранските товарни превозвачи, гръцките пристанища или някои от западноевропейските железници. В България транспортът някак си по-скоро пречи на политиците и вечните им избори. И всеки в този бизнес е осъзнал, че е сам - не срещу конкурентите си тук, а срещу тези от целия свят.
В специалното издание "Транспорт, логистика, спедиция", което ще се разпространи с в-к "Капитал Daily" на 7 октомври (вторник), може да прочетете повече за индустрията, нейните проблеми и успехи. Ще ви покажем най-големите транспортни компании, техните приходи и работните места, които създават. Ще може да прочетете как се развиват различните сегменти от транспортната индустрия, какви са тенденциите в куриерския бизнес, какво се случва на логистичния пазар и др.
Изданието от 2013 г. може да намерите тук.
Успяват. Някои го правят. Въпреки конкуренцията, въпреки проблемите, въпреки новите и нови регулации. Спъвани, натоварвани, гонени, винаги виновни - превозвачите оцеляват, а някои дори растат. Примери има във всички видове транспорт. Вече никой в този бизнес не вярва, че ще дойде ден, в който държавата ще го признае за перспективен, камо ли за приоритетен.
Никой не вярва, че ще получи подкрепа, на каквато разчитат например турската флотилия камиони, арабската авиоармада, иранските товарни превозвачи, гръцките пристанища или някои от западноевропейските железници. В България транспортът някак си по-скоро пречи на политиците и вечните им избори. И всеки в този бизнес е осъзнал, че е сам - не срещу конкурентите си тук, а срещу тези от целия свят.
0 коментара