Железницата след БДЖ
Конкурентите на държавната компания взимат все по-голям пазарен дял и виждат потенциал в сектора


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Колко живот остава на "БДЖ - Товарни превози"? Този въпрос от години държи под напрежение транспортното министерство, хилядите служители на държавния превозвач и от време на време и министъра на финансите, който трябва да се намесва периодично в спасяването на голямата желязна подводница.
Въпросът обаче става все по-несъществен както за останалите товарни железопътни превозвачи, така и за товародателите. От година на година жп пазарът в страната става все по-конкурентен и въпреки че ролята на държавната компания намалява, транспортните алтернативи пред компаниите, ползващи този вид превози, растат.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
бдж от 2009г. се управлява от комсомолския лидер с образование за дружинна ръководителка владко хамелеона от (бсп в герб),които изпълнява поръчка да го фалира.
БДЖ-Товарни превози = приватизация чрез ликвидация. Тази съдба я чакат още 10-тина държавни мастодонта и то в краткосрочен времеви план. Но дотогава една дузина "отговорни лица" ще успеят да се щракнат като спасители пред порталите.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.