Пазарът на камиони: Краят на инерцията
Ръстът в продажбите на нови влекачи вероятно ще се забави още в края на тази година
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
През последните две години пазарът на товарни автомобили в България отчиташе растеж, за който основната причина беше една: по-бавното навлизане на екостандарта Евро 6. Превозвачите предпочитаха да си купят нови камиони с по-стария и по-евтин Евро 5, и тенденцията се запази, след като гратисният период за регистриране на такива машини беше удължен и през тази година в България.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.