През барикадите на новите войни
Българските транспортни компании успяват да увеличат приходите си и да навлязат в нови полета въпреки лабилния пазар


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Криволичещ път с много разклонения и барикади, трудни за преодоляване. Така изглежда широкият фронт на действие на транспортния бизнес през миналата и настоящата година.
Пазарът за бранша като цяло може да бъде окачествен най-меко като лабилен, като непостоянност идва от най-различни посоки. Сриването в Китай моментално се отрази върху Европа, довеждайки до непредвидими и резки промени на цените на морските превози. Политическите проблемите между Русия и Европейския съюз и сриването на рублата пък затвориха иначе атрактивни дестинации за превозвачите. В същото време "Ислямска държава" отряза пътя към Близкия изток и попари радостта за бизнеса от подобряването на отношенията с Иран. Гръцката криза също се отрази негативно на превозвачите, работещи активно по вноса и износа към тази страна. За капак бежанските вълни доведоха до блокади на границите. И, разбира се, проблемите с превозите към Турция периодично се подновяват.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.