Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
И така, благодарение на героичните действия на служителите от БДЖ-Товарни превози ще получават заплати още по 5 години, след това ще затънат барабар с безхаберното си управление в пазара на труда. А можеше да е различно, можеше да съществува голям действащ железопътен превозвач в България.
Нищо не можеше да спаси БДЖ...
Държавата можеше и да изкара някой лев, ако се беше отървала от него навреме, но тогава трябваше да изтърпи гнева на масово уволнените железничари, чиновници и всички цоцащи по веригата...
А така си умира спокойно от старост...
синчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено води бдж към фалит
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.