Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Ускорение по релси

БДЖ губи пазарен дял в полза на частните играчи

   ©  Цветелина Белутова
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Транспорт, спедиция, логистика. Всички текстове по темата може да откриете тук.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 3

    И така, благодарение на героичните действия на служителите от БДЖ-Товарни превози ще получават заплати още по 5 години, след това ще затънат барабар с безхаберното си управление в пазара на труда. А можеше да е различно, можеше да съществува голям действащ железопътен превозвач в България.

    Нередност?
  • 2
    tie_interceptor avatar :-|
    tie_interceptor

    Нищо не можеше да спаси БДЖ...
    Държавата можеше и да изкара някой лев, ако се беше отървала от него навреме, но тогава трябваше да изтърпи гнева на масово уволнените железничари, чиновници и всички цоцащи по веригата...
    А така си умира спокойно от старост...

    Нередност?
  • 3
    ivankristov avatar :-|
    ivankristov
    • + 1

    синчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено води бдж към фалит

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал