Полетът на карго превозвачите

Най-големи ръстове на приходите отчитат компаниите, превозващи товари

И през 2015 г. "България ер" продължава да е компанията с най-големи приходи сред авиопревозвачите
И през 2015 г. "България ер" продължава да е компанията с най-големи приходи сред авиопревозвачите
И през 2015 г. "България ер" продължава да е компанията с най-големи приходи сред авиопревозвачите    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
И през 2015 г. "България ер" продължава да е компанията с най-големи приходи сред авиопревозвачите    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Транспорт, спедиция, логистика. Всички текстове по темата може да откриете тук.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zztop11 avatar :-|
    Здравко Здравков
    • + 2

    Честно казано се обърках още в самото начало, заради заглавието, което засяга едва малка част от самата статия. Интересно е обаче тази компания Брайт флайт каква е? Не знаех, че тези Ан-ове, които стоят на летище с дни са техни и по-интересно е щом имат договор с ДХЛ защо продължава ДХЛ редовните си полети до България? И защо изобщо ще подписват договор, с който и да е било щом смятат да правят по-голяма база в София? Но като цяло за съжаление авиобизнеса в България не е особено развит и има едва 1-2 добри компании върху които си заслужава да се насочи погледа, другите са авиокомпании само по документи и то се вижда и в класацията, никакви приходи, а огромен персонал.

    Нередност?
  • 2
    cezar_cezar avatar :-|
    есе
    • + 2

    Прогнозите на кого ще му е лесно и на кого трудно през новата година не трябва ли се да правят от специалисти? Предвид текста, не си личи авторът да е такъв. И по принцип подобни прогнози се правят на други бази, а не на догатнат успех на нов конкурент. Стават твърде много "акота". ;)

    Нередност?
Нов коментар