Полетът на карго превозвачите
Най-големи ръстове на приходите отчитат компаниите, превозващи товари


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Честно казано се обърках още в самото начало, заради заглавието, което засяга едва малка част от самата статия. Интересно е обаче тази компания Брайт флайт каква е? Не знаех, че тези Ан-ове, които стоят на летище с дни са техни и по-интересно е щом имат договор с ДХЛ защо продължава ДХЛ редовните си полети до България? И защо изобщо ще подписват договор, с който и да е било щом смятат да правят по-голяма база в София? Но като цяло за съжаление авиобизнеса в България не е особено развит и има едва 1-2 добри компании върху които си заслужава да се насочи погледа, другите са авиокомпании само по документи и то се вижда и в класацията, никакви приходи, а огромен персонал.
Прогнозите на кого ще му е лесно и на кого трудно през новата година не трябва ли се да правят от специалисти? Предвид текста, не си личи авторът да е такъв. И по принцип подобни прогнози се правят на други бази, а не на догатнат успех на нов конкурент. Стават твърде много "акота". ;)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.