Търговската война вкара в дупка морските превози

Шипинг бизнесът изпитва проблеми в момент, когато размерите на корабите се увеличават

Шипинг индустрията се сблъска и с нов проблем през тази година – напрежението в Ормузкия проток, който е един от най-важните водни пътища в света за търговия с петрол
Шипинг индустрията се сблъска и с нов проблем през тази година – напрежението в Ормузкия проток, който е един от най-важните водни пътища в света за търговия с петрол
Шипинг индустрията се сблъска и с нов проблем през тази година – напрежението в Ормузкия проток, който е един от най-важните водни пътища в света за търговия с петрол    ©  Reuters
Шипинг индустрията се сблъска и с нов проблем през тази година – напрежението в Ормузкия проток, който е един от най-важните водни пътища в света за търговия с петрол    ©  Reuters
"Като допълнение към влошаването на основния баланс добавените разходи за гориво от 2020 г. рисуват смущаваща картина за останалата част от тази и следващата година за контейнерното корабоплаване."

Питър Санд, главен анализатор по корабоплаването в Baltic and International Maritime Council
Вносът на морски товари, измерен с 20-футови контейнери, спадна с 5% през първите седем месеца на годината.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал