Във водите на концесионерите
Морският бизнес остава концентриран в малко на брой големи играчи


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Настоящата година в български води започна с истинска пиратска драма. Българските институции бяха обвинени в съучастничество в отвличането на либийския танкер BADR, извършено от частен съдебен изпълнител в името на фирма, наследила старо вземане от либийската държава.
Ако изключим подобни драматични събития, развитието на водния бизнес тече гладко, поне за повечето компании, и следва покачването на водите на икономиката.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.